Dag 3 - Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu Dag 3 - Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Boston

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 September 2014 | Verenigde Staten, Boston

Vandaag hebben we de huurauto opgehaald. Jeetje wat een bakbeest zeg! We wisten wel dat de auto's in Amerika erg groot zijn, 2 jaar geleden in Florida hadden we ook een grote. Nu had mijn vader besloten (in Nederland al) om een Jeep Grand Cherokee te huren. We moesten naar de haven van Boston om de auto op te halen, daar zit het auto verhuur bedrijf. Na wat zoeken toch het bedrijf gevonden, waar het best druk was met mensen die ook hun auto kwamen ophalen. Wat wel erg grappig en opmerkelijk was, was dat alle mensen die daar stonden Nederlands waren! Nee, de mensen achter de balie niet :-). Het is toch altijd weer grappig dat op een plek dat je het niet verwacht je allemaal Nederlanders tegenkomt. Het auto verhuur bedrijf zat beneden bij een parkeergarage, op de 7e etage konden we de auto ophalen. Wat een mooi uitzicht had je daar over de haven en het meer! Eenmaal in de auto kwamen we erachter wat voor luxe auto dit is, inclusief navigatie en camera voor achteruit kijken! We hebben de auto terug gebracht naar het hotel en daarna met de metro Boston ingegaan. Het verkeer in Boston staat bekend om zijn drukte dus we wilde liever niet me de auto in de stad rijden.
's Middags hebben we een heuse ducktour gedaan, dit is een boot die zowel over land kan rijden en in het water kan varen (http://www.bostonducktours.com). Zo konden we wat van Boston zien vanaf het water, is toch wel anders. Verder gaat Boston heel ver in de geschiedenis, wat we erg leuk vonden is dat er zowel oude als nieuwe gebouwen door elkaar heen staan in Boston. Na de ducktour zijn we nog door een winkel centrum heen gelopen, 's avonds wat gegeten bij Olive Garden en toen ging snel weer het lichtje uit bij ons.