Dag 13 Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu Dag 13 Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu

Dag 13 Washington DC

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 September 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Alweer de 2e volle dag in Washington. Eerst hebben we gegeten bij de bakker waar we de ochtend ervoor ook gegeten hadden. Daarna wilde we naar het opstap punt van de bus gaan, maar je raadt het vast niet, het regende! We vonden het best zonde om veel geld te betalen en dan nat geregend te worden.

Dezelfde ochtend hadden we contact gehad met het thuisfront, mijn tante. Zij is hier met mijn oom, neef en nichtje al een keer geweest en ze wist ons te vertellen dat er een shopping mall hier dichtbij zit. Toen hebben we besloten om daar maar heen te gaan, alle andere dingen die we graag willen zien zijn ook buiten. Goh, wat vond ik dat vervelend haha. Helaas hadden veel meer andere mensen hetzelfde idee, waardoor het in de mall best druk was. Maar uiteindelijk lekker gewinkeld! O.a. bij Macy's, Abercrombie & Fitch en Victoria's Secret. De middag was zo snel om en toen we weer buiten kwamen scheen de zon! Helaas hadden we daar niks aan, want het was inmiddels al half 6 in de middag.

Ik wilde al de hele vakantie bij The Cheesecake Factory eten. The Cheesecake Factory staat erom bekend dat ze heel veel verschillende en zeer lekkere cheesecakes hebben. Natuurlijk wilde ik dat een keer uitproberen. 's Avonds hebben we daar heerlijk gegeten, mijn vader een grote burrito, mijn moeder een hamburger en ik slow-roasted pork sandwich. Maar wat een menukaart hebben ze daar zeg, zo ontzettend veel om uit te kiezen dat we heel lang hebben moeten nadenken wat we wilde!
Na het eten was het tijd om cheesecakes uit te kiezen, deze zouden we dan pas de volgende ochtend opeten omdat we echt heel erg vol zaten. We hadden gekozen voor Pineapple upside down, low carb cheesecake with strawberries en cookie dough.

Daarna zijn we terug gegaan naar het hotel om maar weer eens te gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 4329

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2017 - 02 November 2017

Australië & Nieuw-Zeeland

01 September 2014 - 16 September 2014

East-coast USA

04 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

06 Augustus 2012 - 20 Augustus 2012

Florida 2012

Landen bezocht: