Dag 16(&17) Washington DC - Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu Dag 16(&17) Washington DC - Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu

Dag 16(&17) Washington DC - Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was dan echt de dag, de dag dat we naar huis zouden gaan. We vonden het aan de ene kant wel heel erg jammer, maar aan de andere kant ook wel weer lekker om naar huis te gaan. 's Ochtends alles ingepakt en gelukkig geen overgewicht!!

Daarna zijn we nog 1x naar het witte huis gelopen, om een foto te nemen van de andere kant van het witte huis. Toen zijn we nog even naar de giftshop gelopen en hebben nog een souvenir voor thuis gekocht. Het was alweer tijd om terug te lopen naar het hotel en terwijl we het witte huis weer passeerde, zagen we Bo. Bo is de labradoodle van de familie Obama. Die werd dus uitgelaten. Hebben we toch nog iemand van de familie gezien.

's Ochtends hadden we een super shuttle bus gereserveerd die ons naar het vliegveld zou brengen. Eerst leek het erop dat we niet zouden worden opgehaald, gelukkig kwam het busje dan eindelijk.

We kwamen op tijd aan bij het vliegveld, maar moesten lang in de rij staan om in te kunnen checken.. Er stond ook nog eens een rij voor de douane en inspectie, de boarding van het vliegtuig was al begonnen en wij waren nog niet bij het vliegtuig.. Gelukkig waren we 10 minuten voor het stoppen van de baardig bij de gate en konden we alsnog mee!

's Ochtends om 07:00 uur Nederlandse tijd zijn we aangekomen, de vlucht is helemaal goed gegaan, buiten dat we nu een jetlag hebben.
Maar we hebben nog een paar dagen om bij te komen, maandag 22 september begint het normale leven weer.

Maar om kort te zijn, het was een vakantie om nooit meer te vergeten, we hebben het zo naar ons zin gehad! Heel veel gezien en geleerd. Pap en mam, ik wil jullie ontzettend erg bedanken hiervoor!