Dag 6: Outlet Orlando & St. Petersburg - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu Dag 6: Outlet Orlando & St. Petersburg - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu

Dag 6: Outlet Orlando & St. Petersburg

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Saint Petersburg

Deze dag zouden we naar St. Petersburg gaan, om lekker aan het strand te kunnen liggen, even uitrusten van alle dingen die we al gezien en gedaan hebben.

Eerst had mijn vader nog een outlet gevonden in Orlando waar we heen konden, voordat we naar St. Petersburg zouden gaan. Ik wilde nog graag spijkerbroeken van Levi's en dit was een mooie plek om ze te kopen. Ook deze outlet was weer erg groot met zoveel leuke winkels. Uiteindelijk ook nog schoenen gekocht bij Steve Madden, wat hebben ze daar mooie hakken zeg! Helaas nog niet voor mij weggelegd met mijn voet, maar het gaat gelukkig al een stuk beter!

Daar even wat gegeten bij een food court die in de outlet gelegen ligt, jeetje wat een keus daar zeg! En natuurlijk op het moment dat wij wilde gaan eten, wilde iedereen dat natuurlijk, wat leidde tot zoeken naar een tafel.

Daarna naar de auto toegegaan om naar St. Petersburg te rijden. Ons hotel zit aan het strand en vanaf het balkon kijk je zo naar de zee, echt heel fijn! Alleen de hotelkamer was een kleine tegenvaller in tegenstelling met wat we hiervoor in Orlando hadden. Ook de airco maakt erg veel geluid, hebben dit gemeld bij de receptie, maar in elke kamer is het precies evenveel geluid, dus we moeten het er maar mee doen.

's Avonds wilde we wat gaan eten, ik had wat opgezocht op internet en daar gingen we heen. Bleek het helemaal niet zo leuk te zijn als we dachten, plus het eten is hier echt best duur. Wat even wat frustraties opleverde, maar uiteindelijk iets gevonden wat echt heel lekker was!

Daarna teruggegaan naar het hotel, gedoucht en daarna lekker gaan slapen.