Dag 5: Outlet & SeaWorld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu Dag 5: Outlet & SeaWorld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu

Dag 5: Outlet & SeaWorld

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Dit was de laatste dag in Orlando. Overdag zijn we naar een outlet daar in de buurt geweest, en natuurlijk weer teveel gekocht. Het was erg warm, dus snel van de ene winkel naar de andere winkel gegaan.

's Avonds wilde we naar SeaWorld gaan, want daar zouden andere shows zijn dan overdag. Maar omdat het de vorige avond zo verschrikkelijk had geregend en geonweerd, wisten we niet zeker of we hier wel heen moesten gaan, omdat we niet wisten wat het weer zou gaan doen. Uiteindelijk toch maar de gok gewaagd om er toch heen te gaan. Het regende wel, maar we zouden het aanzien. Al met al alles goed gegaan, daar nog een eekhoorn gezien, die heel rustig op zijn gemakje zat te eten. Had niet echt door dat er veel mensen voorbij liepen, dus kon ik mooi foto's ervan maken.

Daar wat gegeten en toen naar de 'Shamu Rocks' show geweest. Wat was dat ongelooflijk cool zeg! Echt bizar hoe ze zulke dingen aan die beesten kunnen leren, echt prachtig! Toen dat afgelopen was, zou er rond 21:50 nog afsluitend vuurwerk zijn, maar dat hebben we overgeslagen, je bent toch elke keer hartstikke moe. Plus de volgende dag gingen we weg, dus de koffers moesten nog netjes gemaakt worden.