Dag 7: St. Petersburg - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu Dag 7: St. Petersburg - Reisverslag uit Saint Petersburg, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu

Dag 7: St. Petersburg

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Saint Petersburg

Deze dag hadden we ingelast als rustdag. Omdat we van te voren al hadden verwacht dat Orlando onze energie opvrat - wat ook echt zo was - hadden we deze dag al volledig vrijgelaten.

's Ochtends ontbeten bij Cracker Barrel. Dit is een grote keten in Amerika - ouderwets Amerikaans - waar je heerlijk kan ontbijten. Als je aankomt staan buiten allemaal schommelstoelen, wat een ontzettend leuk gezicht geeft. Binnen hebben ze nog een aparte winkel waar je echt super leuke spulletjes kan kopen. Van Halloween tot kerst, het is er allemaal te verkrijgen. Voor mezelf heb ik een mok in de vorm van een appel gekocht, vond hem zo schattig dat ik hem niet kon laten staan. Daarna dus het ontbijt, wat kunnen die Amerikanen eten zeg! Ik had scrambled eggs met bacon en pancakes, ik kreeg geen van beiden op. Wat hier ook heel gebruikelijk is, is dat als je je eten niet op hebt, de serveersters altijd vragen of je een box wilt, om het mee naar huis te nemen. Wij kunnen ons niet voorstellen dat mensen serieus dat thuis nog even gaan opeten, maar dat is ons idee.
Daarna teruggegaan naar het hotel om dan eindelijk naar het strand te kunnen. We zitten nog geen uur op het strand en je raadt het al, het gaat regenen.. Dus we dachten nog, het regent niet zo hard, we blijven even wachten. Totdat het echt hard ging regenen, zijn we maar terug gegaan naar de kamer. Daar aangekomen was het natuurlijk opgehouden met regenen.. Inmiddels stond mijn vader al te douchen, dus die had geen zin meer om terug te gaan. Mijn moeder ging nog wel even aan het zwembad liggen en ik ging maar even wat voor school doen, want dat moet ook gebeuren.

's Avonds gegeten bij een pizzeria. Het was heerlijk! Het gebeurd hier vaker dat aan de buitenkant een restaurant er niet uitziet, maar binnen het eten echt heerlijk is. En dat was het in dit geval!

Daarna teruggegaan, wat gedronken en toen ons bed ingedoken voor een 2e 'helse' - lees: te harde airco - nacht.