Dag 4 Boston - Franklin - Reisverslag uit Franklin, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu Dag 4 Boston - Franklin - Reisverslag uit Franklin, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu

Dag 4 Boston - Franklin

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 September 2014 | Verenigde Staten, Franklin

Op de 4e dag zijn we vertrokken vanuit Boston naar Franklin. Je zou denken waarom Franklin? Daar vlakbij zit in Wrentham een outlet, en laten ik en mijn moeder nou erg van winkelen houden :-). Dat we mijn vader hier niet zoveel plezier mee doen weten we, maar hij wist dat dit zou gebeuren. 's Ochtend voor de laatste keer ontbeten in Boston, deze keer had ik wat cereal met melk en een banaan, mijn moeder had muesli en yoghurt en mijn vader (moest natuurlijk weer overdrijven, grapje pap!) met scrambled eggs, bacon, toast en vers fruit.

Na het ontbijt zijn we naar Franklin gereden wat ongeveer een uurtje rijden is, prima te doen! Franklin is een rustig stadje en het hotel lag daarom ook rustig. Daarna hebben we de auto gepakt en zijn we naar Wrentham gegaan. Misschien hadden we dat beter niet kunnen doen, want wat hebben we veel gekocht zeg! Van nieuwe broeken tot shirts, schoenen en een nieuwe zonnebril!
Maar wel ontzettend leuk geslaagd, nu hopen dat alles in de koffer past en de koffers niet te zwaar zijn!
Rond 7 uur in de avond waren we terug in het hotel, hebben we ons opgefrist en daarna wat gegeten bij een zaakje om de hoek. Eenmaal terug konden we nog de kwart finale US Open kijken, Monfils vs. Federer, goede wedstrijd! Alleen werd ik tijdens de wedstrijd misselijk, waarschijnlijk lag dat aan het eten. Hierdoor hebben we de laatste set niet gekeken, omdat we allemaal best moe waren, besloten om toen maar ons bedje op te zoeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 04 Aug. 2012
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 4372

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2017 - 02 November 2017

Australië & Nieuw-Zeeland

01 September 2014 - 16 September 2014

East-coast USA

04 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

06 Augustus 2012 - 20 Augustus 2012

Florida 2012

Landen bezocht: