Dag 9 Toronto - Lancaster - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu Dag 9 Toronto - Lancaster - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Laura - WaarBenJij.nu

Dag 9 Toronto - Lancaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 September 2014 | Verenigde Staten, Lancaster

Vandaag begon dan de aller langste rit van de hele vakantie. We moesten vanuit Toronto helemaal naar Lancaster, Pennsylvania, USA rijden. Een rit van ongeveer 8,5 uur. Het was toch wel een leuke rit, in tegen stelling tot de rit van eerder deze weeg (Boston - Niagara Falls). Delen van de weg waren op de snelweg, maar ook binnendoor door stadjes heen. Zo zie je een beetje hoe de mensen leven. Mij lijkt er in die stadjes niet echt veel te doen, maar ik ben natuurlijk geen local.
Rond een uur of half 7 's avonds waren we aangekomen in Lancaster. Lancaster County staat bekend om zijn Amish bevolking, waar we de volgende dag meer over te weten zouden komen.

We zaten dan ook in een hotel wat een beetje de Amish stijl moest uitstralen. We hadden een kamer geboekt met balkon, toen we de kamer binnenkwamen was er geen balkon te vinden. Wij naar beneden en bij de receptie vertelde ze dat dit geen kamer was met een balkon. Maar als we dat wel perse wilde, konden we een kamer met balkon krijgen, ze hadden er nog een paar vrij. Dit wilde we natuurlijk wel, we hadden er toch voor betaald!

Nadat we van kamer zijn gewisseld, gingen we wat eten bij Friendly's. Dit leek een beetje op zo'n echt Amerikaanse diner, heel leuk.

Toen we terug kwamen, moest ik even naar het toilet. Waarom ik dit jullie vertel? Omdat het heel grappig is, ik trok het toilet door en het water spoelde niet weg, het kwam omhoog. Nu was dat eerder deze week al in een ander hotel gebeurd en wisten we hoe we het op moesten lossen, dachten we. Wij nog een keer doortrekken en de hendel helemaal naar beneden drukken, maar toen liep de wc over! Het water liep wel heel langzaam weg, maar we konden niet doortrekken. Toen is mijn vader naar de receptie gegaan om dit te melden, zij kwamen terug met mijn vader en brachten een ontstopper mee, maar ook dit kon niet helpen.
Toen heeft het meisje van de receptie aangeboden dat we de kamer ernaast mochten gebruiken, de badkamer er van. Het waren 2 kamers die aan elkaar gekoppeld waren, door middel van een deur. Zo konden we gewoon in onze eigen kamer blijven, maar konden we naar de andere kamer voor de badkamer. Een heel gedoe, maar eind goed al goed!

Hierna hebben we nog even wat uitgerust en zijn toen gaan slapen.